Re: drukarka

Autor: {ernest} (kolan_at_writeme.com)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 18:04:12 MET

Jesli chodzi o druk atramentowy to nie ma lepszych drukarek od epsona.
Przetestowalem kilka drukarek w domu i pracy i tylko epson oferuje taka
jakosci kolorow, grafiki i tekstu!
Wiem co mowie, bo dlugi czas eksploatowalem:
Epson Stylus PRO i PRO XL
Epson Stylus
Epson Photo
Lexmark Optra 45N
Lexmark 3200
HP 850C
HP 610C
Canon 4300
Canon 250
Najlepszy jakosciowo druk oferuje tylko Epson.
Wiec nie ma co sie wahac - kup sobie 760-tke!