Modernizacja kompa

Autor: Pawel Handzlik (phandzlik_at_hotmail.com)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 17:04:41 MET

Czesc wszystkim!

Wlasnie znalazlem kupca na moj stary komputer i rozgladam sie za czyms
nowym. Moja dotychczasowa karta graf., HDD i pamiec wystarcza mi jeszcze na
jakis czas, ale reszta - do wymiany. W zwiazku z tym mam pare pytan:

1. Jaka plyte gl. i proca najlepiej kupic za max. 1500PLN (razem)? Zalezy mi
na rozwiazaniu latwo rozszerzalnym w przyszlosci. Moze warto poczekac na
premiery nowych procow AMD i obnizki cen Athlonow?

2. Jaki kupic monitor 17" do 1300PLN (praca 1024x768 i 1280x1024 przy
rozsadnym odswiezaniu).

3. Karta muzyczna - MX300 czy SB Live! (docelowo polaczona z porzadnym
amplitunerem Dolby Digital)?

4. Jaki dobry napęd CD-ROM moglibyscie polecic (zalezy mi przede wszystkim
na cichej pracy!!, niezla korekcja bledow i ew. wyjscie digital audio mile
widziane).

Za wszelkie sugestie bede dozgonnie wdzieczny:))
Pozdrowki,

--
Pawel H.
Tel.:       ++48 (33) 8107822