Odp: Odp: SAVAGE 4

Autor: Aleksander Ewich (nospam_at_pocalujta.w.dupe.wojta.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 16:51:40 MET

> Jesli mozesz to napisz czy procek na karcie bardzo sie grzeje,
> ja mam Savage4 Diamond i jest potwornie goracy bez przetaktowania.
trudno powiedziec - nie mam czym sprawdzic. Metoda "na palec" - radiator
jest goracy ale zeby jakos straszliwie - nie zauwazylem. Inna kwestia jest
ze Diamond ma chip w wersji Pro+ (125MHz) a CL - tylko Pro (110Mhz) wiec
moze to z tego wynika.

>Moze zamontowac wiatraczek.
To nigdy nie szkodzi. Ja chyba tak zrobie bo co mam biedakowi zalowac. W
koncu ciezka prace odwala jak w cosik gram.

pozdro
Olo
aewich_at_poczta.onet.pl