Problem z pamiecia na sprzecie P2.

Autor: Kaczor (Lord_Drake_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 14:34:37 MET

Mam sprzet P2 i problem jest takie ze sie wiesza pod win95 bardzo
czesto. A wieszanie polega na tym ze nagle sie wszystko zatrzymuje.
Ctrl-Alt-Del nie dziala i tylko pomaga zimny reset. Wina obarczam
sprzet bo oprogramowanie jest wporzadku. Wydaje mi sie ze to wina
pamieci. Ale jak sprawdzic to? Himem.sys nie wykrywa bledow, jakim
wiec programem mozna sprawdzic poprawnosc pamieci? Moze cos jest w
biosei zle ustawiione? Ale ja sie na tym nie zmam za bardzo wiec ktos
moze naprowadzi mnie jakich opcji szukac w biosie i jak powinny byc
one ustawione (slyszalem ze zroldem bledu moze byc zle ustawiona
predkosc pamieci w stosunku do plyty czy jakos tam). Prosze o pomoc.

Pozdrawiam