k³opoty z CreativeDxr3

Autor: ropian (ropian_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 09:36:22 MET

Witam !!!
Mam bardzo trudny problem prosi³bym o jego rozwi±zanie
1.DANE
posiadam Celeron 333 napêd dvd LG841B 64 ram
2.
posiadam dekoder software i na nim mogê ogl±daæ filmy (region 2)
(trochê kiepska jako¶æ)
Chcia³em ogl±daæ filmy na telewizorze i polepszyæ odbiór obrazu
,postanowi³em kupiæ kartê dekoduj±c± CreativeDxr3 MPEG2 (wybra³em chyba
najlepsz± okazuje siê ¿e chyba niepotrzebnie)
Pod³±czy³em wszystko jak trzeba.Mogê nadal ogl±daæ filmy na software a chc±c
uruchomiæ PC_DVD Encore pojawia siê takie wyja¶nienie
3.Problem
The region of the inserted DVD Videotitle(Region 2)does not matchthat of
your Creative PC-DVD hardware(invalid Region)Would you like to run the
region code seting program.?
pojawia siê pytanie tak lub nie
wybieram tak i pojawia siê
Creative drive not available for seting region code or dvd decoder card is
not detected
wk³adam p³ytê cd z sterownikiem i po wybraniu tak pojawia siê okno do
ustawienia regionu
4.Stwierdzi³em,¿e karta jest wadliwa!?
Postanowi³em wymieniæ kartê tam gdzie kupi³em.Wymieni³em ale niestety
problem pozosta³.
Proszê o wyja¶nienie zagadnienia i co mam zrobiæ?
Czekam z niecierpliwo¶ci±

Pozdrawiam
Robert Têgi
ropian_at_poczta.onet.pl