Odp: CD-R pakowane na szpindlu po 100 szt,

Autor: Jacek Filarski (filarski_at_k11.com.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 02:57:48 MET

Użytkownik GDP <gdp_at_bydnet.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Nmuw4.32699$WD.820538_at_news.tpnet.pl...

> przyczyn. Polecacie czy odradzacie aby je kupowac?

Drogo...
Ostatnio kupowałem 100 szt. po 3 zł. Przy 1 szt 3,20. Oczywiście bez
faktury. Poza tym IMO pady płytek zależą w 90% od nagrywarki, 5% to zaniki
napięcia i szturchanie kompa, a cała reszta to sprawa płytek.
Pozdr
JAC
PS. Strzeżcie się płytek POSITIV. Produkowane są przez Verbatima, ale na
niektórych nagrywarkach nie chcą się nagrywać, a co gorsza czasem nie chcą
się zamykać.