Re: Jaka kamera?

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv6.onet.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 00:13:35 MET

Gizmo napisał(a) w wiadomości: ...
>Przymierzam sie do kupna kamerki do kompa.
>Od razu zaznaczam ze nie chce by byla to jakas tandeta i bynajmniej
>nie zamierzam jej wykorzystywac do jakichs durnych videokonferencji.
>Chce ja raczej do domowego uzytku - zrobic komus zdjecie,
>kilkusekundowy film, itp. Wiem, ze pelnometrazowego filmu nie nakrece
>- za slabe parametry techniczne ale tak do nieprofesjonalnych
>zastosowań...

Witaj !
Właściwie dowolna, ale ...
1. _Nie_ USB !
2. _Nie_ LPT !

zwykła, z wyjściem typu Composite Video. Można kupić kamery płytkowe
(elektronika + prosty obiektyw), bez obudowy. Ja za moją (380 linii, 0,5
lux, PAL) zapłaciłem 330 zł na giełdzie. Do tego karta tunera TV i można
zacząć zabawę ! :) Możesz też pomyśleć o kupnie starego kamerowidu, np.
NTSC, z uszkodzonym recorderem, ale ze sprawnym torem kamerowym. Taką
zabawkę można czasem kupić za symboliczne grosze, a efekt jest interesujący.
Powodzenia !
Krzysztof Kucharski.