Jaka karta z wejściem TV?

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 19:44:21 MET

Czy ktoś może mi polecić jakąś kartę z wejściem TV, którą można zrzucić na
twardziela np. film? Nie za bardzo się orientuję, ale z tego, co wiem, to
żeby wydoliła musiałaby mieć sprzętową kompresję, zgadza się? Gdzieś
czytałem o Ati "all in wonder", ale była chyba AGP, a ja chcę, żeby karta
była PCI, bo mam zamiar używać swojej karty graficznej AGP, a tej z
wejściem TV tylko do zrzucania filmów (a potem na CD). No i może ktoś wie
z jaką rozdzielczością potrzebuję to zrzucić, żeby później jakość była OK
przy oglądaniu? Aha, jeżeli są takie karty posiadające jednocześnie
wyjście TV, to byłoby jeszcze lepiej. Dodam może jeszcze, że nie ma to być
profesjonalny sprzęt za kilka kilo zł, tylko coś do użytku domowego, ale z
w miarę przyzwoitą jakością.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl