Ile trzeba wylozyc na celerona....

Autor: Szymon Brzuchalski (sbrzuc_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 15:07:22 MET

Czesc!

Chcialbym sobei (gruntownie) unowoczesnic komputer (plyta, procek, grafika,
ram) i w zwiazku z tym mam pytanie: ile musze miec pieniedzy na plyte slot1,
celerona (ok.400mhz), 64 mb ram i karte graf. Chodzi mi o to, zeby wyszlo
jak najtaniej. Nie musza to byc jakies asusy czy acery ale byleby chodzilo i
nie skonczylo sie z mozliwosciami na celeronie 466. Grafika tez nie musi byc
super, jakiekolwiek 8mb. Jezeli ktos dobrze orientuje sie w cenach, albo ma
cos takiego do sprzedania (im taniej tym lepiej) to dajcie mi znac.

Bardzo prosilbym o kontakt na priva, bo outlook na moim sprzecie przy
przregladaniu grup sie zupelnie zatyka i zapetla :))

Dzieki z gory!

ps. moze chce ktos kupic 486dx 160mhz (amd), 20 mb ram, s3trio?