Re: Pomyslowosc ludzi ze... "sklepu" :)

Autor: Azael (azael_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 13:01:43 MET

Dnia Sat, 4 Mar 2000 21:25:46 +0100, "Jelo" <env_at_kki.net.pl> wystukał:

Chłopie, tu nie chodzi o przemęczanie. Oni po prostu nie potrafią nic
po za pociskaniem ludziom kitu. Możesz mi wierzyć pracowałem rok u
autoryzowanego dilera tej firmy X i dowiedziałem się jak to wygląda,
również u konkurencji. Pisać o serwisie firmy X można długo.
Nie wymagajmy jednak cudów od gości, którzy dostali robotę po rozmowie
kwalifikacyjnej, na której odpowiadali na pytania typu: Czy wiesz jak
wygląda procesor?
Nie chcę tutaj wrzucać wszystkich do jednego worka. ponieważ pracują
tam również naprawdę dobrzy fachowcy (choć jest ich mało). Niestety
nie mają oni nic wspólnego z obsługą takiego szarego klienta jak ja
czy Ty. Dobrzy serwisują sprzęt dla firm-klientów. Firma X ma głeboko
w ... klientów indywidualnych.
Pozdrawiam.

 LIVE FAST
    DIE YOUNG http://azael.of.pl