Nagrywanie plytek CD

Autor: b_at_nit@
Data: Sun 05 Mar 2000 - 11:34:04 MET

Witam
pytanko : czy istnieje jakikolwiek program przelumaczony na j.polski ?
 ewentualnie jakas niezla pozycja w ksiegarni traktujaca wogole na temat
nagrywania w j.polskim ?)

*potrzebuje to dla siostry w PL
*podarowalem jej nagrywarke
*skopala juz iles plytek
*zarzuca mnie tonami maili
*nie mam czasu pisac ksiazki po polsku do jakiegos progsa
*ona nie zna zadnego innego jezyka

plizzz o info

kropka

pozdrawiam

b_at_nit@

p.s. : czy ktos probowal pod win2000 nagrywac CDRW ?
Direct CD nie chodzi ( 15 marca adaptec wypusci Direct Cd 3.01 i wtedy sie
ruszy )
i tak sie ciesze ze Easy Cd Creator ( update 4.01 z 4-ki ) chodzi mi pod win
2000
Z zagranicznych grup wiem ze ponoc chodzi CDRWIN 3.7f i WinOnCd 3.6
Ma ktos juz jakies doswiadczenia ?

p.s.1 : W temacie win2000 sluze linkami do stronek z sterami do wielu
urzadzen
Ja np moj skaner HP3200c puscilem na sterach od Umaxa 1220p i ...pomyka :)