Odp: Pentium III 550 i SB Live - problem

Autor: przeM;-O (mutiny_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 03:13:45 MET

Użytkownik Roger <roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:89set3$6j2$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> oprogramowani
> >
> sciagnij najnowszy driver
> z www.sblive.com
> jest tam miedzy innymi napisane:
> "...Improves SB Live! compatibility with some versions
> of Intel's PIII 600MHz and above processors..."

Trochę ciężko gdyż odsyłaja na serwery w USA i gdzieś w Azji. Ale udało mi
sie znaleźć na jednym z serwerów w Polsce.
Jak sam widzisz napisali o PIII 600 i wyższych ten mój to 550. Więc
teoretycznie nie powinno być problemu. Niestety to tylko teoria i problem
jest. Zobaczę co będzie po zainstalowaniu tych nowych sterowników.
Dzięki z pomoc.

--
przeM;-O