Re: Jaki modem do P133 ?

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 00:59:51 MET

Celina P. <celka_at_vc.pl> w artykule news:89j6kp$dsq$1_at_helios.man.lublin.pl
pisze...
> Czy mógłby ktoś bardziej uczony poinstruować mnie, parafiankę (i to jak
chłop
> krowę na miedzy), jaki modem wsadzić do mojego kompika z prockiem P133,
żeby to
> w ogóle działało i nie zablokowało tego procka na śmierć, z przy okazji
jeszcze
> połączyło z internetem z jakąś przyzwoitą prędkością. Nie musi golić,
gotować
> zupy i wiązać krawatów ale być niezawodne.
> A może ktoś ma coś takiego na zbyciu?
> Celka
Ja na P60_at_90 miałem Zoltrix'a FMVSP56i. Chodził bezproblemowo. Zresztą
dalej chodzi, ale już na innym kompie :). Aha modem ten jest na ISA i jest
_prawdziwym_ modemem :).

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl