Re: Boot from CD or HDD ?

Autor: Robert Szymczyk (szymczyk_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 00:02:58 MET

Antoni Goryl <eegoryl_at_cyf-kr.edu.pl> w artykule
news:F04w4.28924$WD.745607_at_news.tpnet.pl pisze...

> A sprawdzałeś? I jaki efekt?
> Przez proste porównanie zawartości też tak myślałem.
> Zgranie samego jo.sys nie wystarcza!
> Zrób tak, jak napisałeś i napisz jeszcze raz czy jesteś
> zadowolony z efektów.

Kiedyś już miałem tak zrobioną dyskietkę (przejrzyj obraz dyskietki
startowej z płyty WIN98 - plik JO.SYS zawiera to menu, które pojawia się na
samym początku startu systemu, a potem dopiero jest menu z CONFIG.SYS i
AUTOEXEC.BAT.

Rob.