tuner Fly zwei

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 13:56:29 MET

do bialej goraczki doprowadzil mnie ostatnio moj tuner
Tv Fly II - kto go ma , ten chyba wie o co chodzi
przy reinstalacji Win95 za cholere nie wykrywa
tego sprzetu - ani przy skanowaniu systemu, ani
kiedy zainstaluje sterowniki recznie
dopiero przelozenie karty z jednego slotu PCI
do innego pomaga, ale nie zawsze i bywa ze
komp zajarzy ze ma nowy media-device dopiero
po kilkukrotej przekladce - jak to sie ma do
stanu slotow PCI oraz moich nerwow, nie trudno
sie domyslic....
czy to wina mojej plyty (Epox KP6-BS) czy norma
i czy jest na to jakis sposob ???

ZOMO