Klopoty z uruchamianiem kompa (dlugie)

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 12:56:05 MET

Witam i mam nadzieje, ze ktos wie o co w tym chodzi, bo ja zaczynam
powoli wymiekac.

Jest sobie komputer.
plyta Acorp BX
S3 Savage (chba jakas daytona, albo colormax),
dzwieki na Yamacha 724 (Pine)
64 MB Ramu (PC100)
CDrec. LG
HDD Samsung i Caviar
Tuner AverMedia TV Phone 98
Zoltrix Phantom

Comp znajomego ma duze problemy z uruchamianiem.
Objawia sie to dziwnym sygnalem dzwiekowym. Na poczatku sygnal podobny
jest do tego odpowiadajacego za brak kary graficznej ale o jedno
pisniecie krotszy (jedno dlugie i 2 krotkie), po czym komputer wydaje
dodatkowe 2 dzwieki (znacznie nizsze od tych wzesniej) przy czym drugi
jest nizszy. (Uff mam nadzieje, ze da sie cos tego wywnioskowac)
Oczywiscie komp nie chce sie najczesciej uruchamiac (brak sygnalu na
wyjsciu SVGA, nie bootuje itd).
Pomaga tylko resetowanie za kazdym razem az zalapie i sie uruchomi.
Jak juz ruszy to jest stabilny i nie sprawia zadnych problemow (do
momentu nastepnego resetu lub wylaczenia).

co zrobilem: Przeczyscilem wszystkie styki, testowalem z innymi
pamieciai i karta graficzna, wyjete zostaly zbedne karty (dzwiek,
tuner, modem). Wciaz to samo.
Pozostaly chyba tylko plyta glowna i moze zasilacz.

Czy ktos juz sie z czyms takim spotkal?
Bedzie wdzieczny za pomoc.

Pozdrawiam
GLide

PS. Nie chce mi sie wyciagac z mojego kompa zasilacza chociaz byc moze
bede do tego zmuszony.