Skopałem 2 Varbatimy na Plextorze {a niby niemozliwe}

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 09:55:57 MET

Opadła mi wczoraj szczęka. Oto historia:
Cel300A+P2B+64MB-Ram, Win98, Plextor PX-W8432Ti, WinOnCD...
Przerzuciłem sobie do WAV'ów zawartość płytki audio, no i nagrywam x8
OnTheFly... Robiłem to już wcześniej więc darowałem sobie test... w
okolicach 60min po raz pierwszy zobaczyłem 'Buffer underrun' {straszne
uczucie}. Zdziwiony, ale pogodzony pomyślałem - sfajczyłem, ok,
następnym razem zrobię wszystko po bożemu.
Drugi raz zacząłem nagrywać normalnie, tzn. z tworzeniem image'u i
moje zdziwienie było juz wielkości Empire States Building, gdy
mniej-więcej w tym samym momencie poszła się krzanić kolejna płytka.
Kumacie o co w tym może chodzić?
Verbatim nie wytrzymuje x8? Gdzież tam, wcześniej zapchałem takiego
Verbatima po brzegi danymi z HD i było bez problemu... Nie próbowałem
nagrywać x4, pomyślałem - zapytam, może ktoś poradzi...

{najbardziej mnie zdziwiło nie to, że na TAKIEJ nagrywarce pada TAKA
płytka, ale że stało się to w tym samym miejscu!}

--
Pozdrówka
Grzegorz