Re: Do użytkowników AWE64 - Pomocy !

Autor: Łukasz Wesołowski (admin12_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 07:58:11 MET

"chrisw" <chrisw_at_box43.gnet.pl> wrote in message

> ROTFL!!!!
> 1.Creative AWE64 - Właściwości - > Ustawienia - > Zezwalaj na pracę w
pełnym
> dupleksie.
> 2.Bez karty full-duplex nie można zdekodować dźwięku do C+ a u mnie jakoś
> można (w przeciwieństwie do poprzedniej karty w której full-dupleksu nie
> było).
>
> Miałeś w ręku tą kartę? Widziałeś to co w punkcie 1?
> ...no cóż, ktoś inny ma jednak problem :)

To co z tego.Awe 34/64 nie pracuje w pełnym dupleksie.Przekonałem sie jak
chciałem uzywac dekodera dzwieku canal +
Max 22khz a nie 44khz.Kiedys czytalem ze jest jakis trik ktory pozwala na
to.Trudno mi to wytlumaczyc ale tak jest.
Z poczatku myslalem ze awe 64 to same zalety ale pozniej wychodza drobne
wady.
Pozdraiwam ! Zreszta chyba zaraz to spradwdze