Odp: Nagle rozmycie ekranu - wirus???

Autor: Piotr (panpiotr_at_hotmail.com)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 02:50:14 MET

Użytkownik Arek Staworzynski <nosty_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:BfNv4.26160$WD.656401_at_news.tpnet.pl...

 Zdażyło mi sie coś podobnego i nie miałem czasu na grzebanie. Przesiadłem
sie szybko na drugi komputer obok zostawiając tamtego cały czas włączonego.
Po około 40 minutach WIN98 sam wykryl złe ustaiwenia monitora i przełaczł
ekran na 16 kolorów i 640x480 i wyświetlił samochwalczą informacje i
zaistniałym zjawisku. (nie mogłem uwierzyć, że WIN98 może czasem sam coś
naprawić).
panpiotr_at_hotmail.com