Odp: Nie mogę wysyłać wiadomości na grupę.

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 01:51:40 MET

Użytkownik Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38c04e2f_at_security.net.pl...

> Sprawdz przez serwer nntp tpnetu.
> --

Właśnie w ten sposób nadaje te komunikaty, ale za jakiś czas w skrzynce
pocztowej jest zwrotny mail, że wysłana wiadomość do grupy nie dotarła, a
właśnie te wiadomości widzę na grupie. Co jest grane?
Wie ktoś?
Czy icm.edu.pl zamknął dostęp dla modemowców z tp.netu czy co?
Oto jaki otrzymuję gdy chcę łączyć się (wysłać) przez icm.edu.pl:

"Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości. Temat 'Odp:
Nie mogę wysyłać wiadomości na grupę.', Konto: 'news.icm.edu.pl', Serwer:
'news.icm.edu.pl', Protokół: NNTP, Odpowiedź serwera: '441 Uzytkownikow
*.ppp.tpnet.pl prosimy o uzywanie news.tpnet.pl do wysylania wiadomosci.',
Port: 119, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 441, Numer błędu:
0x800CCCA9"

Proszę o wskazówki, bo przez to muszę synchronizować dwie jednakowe grupy. A
sam serwer tp.net-u nie działa jak powinien.

--
Tomek Grabowski (FLOYDS)
floyds_at_klienci.pkobp.pl