Czy da się coś zarobić?

Autor: Korzeń (korzen_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 00:51:47 MET

Wyglada mi to na prawde bo rozmawialem z kilkoma osobami i potwierdzili ze
dostali kase i jest to w obecnie chyba najlepsza oferta tego typu znalazlem
tez kilka innych czekow. Siedze w tym od doby i na moim liczniku pojawil sie
1,65 $ ale do konca miesiaca pewnie nie uzbieram 10$
wiec zeby sprawdzic czy przysla czek musze poczekac do 20 kwietnia.
Chetnych do przetestowania odsylam do ich strony.
http://www.sendmoreinfo.com/id/519578
lub do innej firmy z podobnymi zasadami ( jak testowac to testowac )