Re: archiwum

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 23:45:20 MET

> Na liście pojawiają się czasem ptyania, które bardzo denerwują stałych
> bywalców, bowiem odpowiedzi na nie, padły już wcześniej, nawet
wielokrotnie.
> W najlepszym przypadku pytający zostaje skierowany na adres
> www.newsgate.cośtam. Fajnie jak dokładnie wie czego szuka (DOKŁADNIE!) i
> najlepiej wie kiedy to było (zapytaj wróżki).

Przeciez archiwa mozna przegladac pod katem slow kluczowych...

www.usenet.pl w *.tar.gz - WinZip powinien to ugryzc.

> Inaczej: mam w Outlooku 3 miesiące postów z tej listy. Wczytuje się to
> wieczność! 3miesiące bez reinstalacji Windy to mój rekord!

E... Konkurencja dotyczy tylko 9x czy NT/2k rowniez? :)

> Dłużej już nie
> pociągnie! Ale posty chcę zachować. Czy istnieje konwerter plików .dbx na
> .txt? Panowie wszystkowiedzący (prawie wszystko), pomóżcie mi i wszystkim
> odsyłanym do archiwum.

mbx-->txt> IMO nie, nigdy nie slyszalem :(
Ale nie rozumiem po co chcesz mic to archiwumna lokalnym dysku, skoro
swietny dostep jest do niego wlasnie przez www.newsgate.pl !?!
Inne archiwa to www.deja.com i wspomniane www.usenet.pl .

--
Aktualnie moimi ulubionymi piosenkami sa:
Moonspell - "Alma Mater" i "Ataegina".