Re: Nagrywanie - kilka płyt do kosza

Autor: Azael (azael_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 19:23:26 MET

Dnia Fri, 03 Mar 2000 10:17:08 +0100, Artur Czeczko
<Artur.Czeczko_at_pse.pl> wystukał:

Napisz jeszcze jakiego softu używasz do nagrywania, to również może
mieć znaczenie oraz z jakiego powodu padają ci płytki (Buffer Underrun
lub może coś innego).
Pokombinuj ze sterami do kontrolera SCSI.
Nie jestem pewien ale mnie to wygląda na niedogadaniu się wypalary i
kontrolera.
Pozdrawiam.

<<<AZAEL>>>

#o o#