Re: Dwa dyski

Autor: Dentarg (dentarg666_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 17:03:35 MET

On Fri, 03 Mar 2000 11:05:00 GMT, Piotr
<piotreks_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl> wrote:

>Czy generalnie jest problemem wspolpraca dyskow scsi i eide?
>W tej chwili na komp. vectra vl (firmowy hp) wspolpraca taka nie jest
>mozliwa-wypala dziry w tasmach eide, pali elektronike, przeciaza
>zasilacz-w zaleznosci od dysku eide.Problemem jest konfiguracja
>scsi-master eide-slave.Odwrotnie jest ok.Czy ktos juz z tym walczyl ?
>Piotr

Sorry jedno pytanie ... a moze wiecej ... jak ustawiasz dysk SCSI na
master lub slave ?? Bo mi udalo sie tylko w takich dyskach ustawiac
ID, albo wlaczac czy wylaczac cache zworka ... ale zeby to ??
Widze ze podlaczasz dysk SCSI i EIDE na tej samej tasiemce ... to
gratuluje pomyslu ... jestes pewien ze one sa w 2 roznych standardach
? To znaczy ze jeden jest SCSI a drugi EIDE ?? Stosujesz jakies
specjalne przelotki ze SCSI na IDE czy odwrotnie ??
Jestem ciekaw bo jeszcze nie widzialem zeby dalo sie podlaczyc miedzy
soba te interfacy (bez specjalnego kontrolera za grubie tysiace).

U mnie bez problemow dyski SCSI i EIDE ... nawet 5 na raz ... ale
kazdy typ na kontrolerze dla siebie przeznaczonym .....
Mozliwe ze HP ma niestandardowe zlacza do dyskow (do Cd na pewno mial
bo widzialem), moze po prostu tylko ksztalt zlacz jest taki sam ??

pzdr,
Dentarg

--
UIN: 15071179