Re: COM'y... Pomocy!! :-)

Autor: Tomasz Murawski (tomekm_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 02:26:49 MET

On Sat, 26 Feb 2000 18:45:39 GMT, Jacek Olobry
<Jacek.Olobry_at_hector.com.pl> wrote:
>Jest sobie komp z Win 95... Ma tylko jednego COM'a i jednego LPT'a...
>Okazuje sie nagle, ze potrzebne sa dwa COM'y... No nic... Kupiono karte
>rozszerzajaca ilosc COM'ow... Karta PCI-210 firmy VSCOM majaca 2 COM'y
>i jeden LPT.... Wkladam, instaluje no i niby wszystko gra...
>Zainstalowaly sie jako COM5, COM6 i LPT2... Niby fajnie ale...
>HyperTerminal mozne znalezc COM'y tylko osd 1 do 4...
HyperTerminal juz tak ma i tego nie zmienisz. Tak jak piszesz poszukac
trzeba innego programu (nie przychodzi mi na goraco nic do glowy) -
ale zaczalbym od konfiguracji karty i kompa, zeby jednak nie byly to
COM5 i COM6, tylko np. COM2 i COM3 lub COM3 i COM4 (karta ma pewnie
jakiesz switche lub program konfigurujacy).

Pozdrawiam
Tomasz Murawski
Bunny