Odp: off topic: Jak zainstalować 2 k. dzwiękowe

Autor: Łukasz Walec (lukwal_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 18:12:38 MET

> 1. A po cholerę dwie karty ISA równocześnie? Po pierwsze, ISA to już
jest takie coś jak Virtual Turn Tables i wynaga dwóch dżwiękowych aby mieć
radość prawie profesjonalnego mixowania. Druga karta służy do wysyłania
synału na słuchawki. Z jednej karty leci jeden kawałek, na słuchawkach
dopasowujemy "beat" obecnego kawałka i tego co ma być za chwilę. Nast ępnie
przesuwamy crossfader na drugi kanał i już drugi kawałek.

> prehistoria, po drugie, MUSZĄ być konflikty przerwań...
dlaCZEGo muszą skoro nie ma ? wszystko jest prawie OK i nie ma wykszykników.
Tam do mojego postu wkradł sięchochlik, w AD1815 zamiast tego I/O jest
0380-0383
bo przecież byłby konflikt z pierwszą

> Lepiej wybierz lepszą i ją zainstaluj...
tak to ja nie chcę (powyższy cel).

Łukasz