Odp: HP720 po sieci... Nie dziala! HELP!

Autor: Piotr (piotr_at_narccomp.cjb.net)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 17:20:50 MET

Użytkownik Mr. Free <mr_free_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:2j2tbskruneifb8k60k2qtt83a0phu0i78_at_4ax.com...
> Udostepnilem swoja drukarke HP 720C w sieci lokalnej.
> Niestety jakakolwiek proba druku z komputera innego niz moj konczy sie
> komunikatem 'komputer utracil polaczenie z drukarka'...
> Czasami tez po tym komunikacie nastepuje zwis.
> Czym to moze byc spowodowane?
> Probowalem grzebac w ustawieniach drukarki ale nic nie pomoglo.
> Probowalem ja podlaczyc do innego kompa i z niego usdostepnic, ale tez
> bylo to samo.
> Poza tym problemem cala siec chodzi jak najbardziej prawidlowo...
> Drukarka tez dziala ok z mojego kompa...

1. zainstaluj drukarke dobrze u siebie sprawdz czy drukuje udostepnij ja
innym
2. z drugiego compa otoczenie sieciowe znajdz swojego a potem drukarke
    prawy klawisz myszy instaluj musi dzialac :-))))

Piotr