Modernizacja komputera

Autor: Łukasz Wesołowski (admin12_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 14:25:44 MET

Czesc.Moj kolega ma dosc starego peceta z p166 mmx chcialby
go troche zmodernizowac na wakacjach a nie ma za duzo kasy >1500 zł.Konfig
jest nastepujacy:

Plyta: Elpina VX pro chyba do 233 albo sie myle AT
Ram 2xdimm 66 mhz po 32 mb kazdy
Cd-rom Samsung 24x w stadium zejsciowym (do wymiany)
Dysk 1.2 gb
Vga Virge 2mb
Monitor Samsung 410b 14"

Wg mnie do wymiany sa cd-rom, hdd , i procesor z plyta.
Chodzi mi i jemu o w miare przyzwoity sprzet do grania ale
nie w lupanki 3d ktore rwa na p3 800 ale bardziej zaawansowane gry.
To na razie.Sprawa jest niezbyt pilna ale chcialbym wiedziec co jak
i gdzie.Jakby co to piszcie na priv lukasz12_at_free.net.pl
Pozdrowienia dla grupowiczow !