Re: Dysk 20GB - brac Baracuda'e?

Autor: Dariusz Flaga (NOSPAM.dflaga_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 13:36:11 MET

> Odnoszę wrażenie, ze nie wiesz co piszesz.
> Co jak co, ale Fujitsu są najmniej zawodnymi dyskami.
> WD owszem, lubią paść. Ale nie Fujitsu.

Zgadzam sie z przedmowca - mam do czynienia z nimi od
wielu lat i nie slyszalem, zeby komus jakis padl, w
przeciwienstwie nawet do IBM (choc uwazam je za dosc dobre).
Ale biorac pod uwage komfort pracy (sa b. ciche) zwlaszcza
w domu i ich cene (np. 700,- za 17 GB z 2M cache i 3-lat.gw.)
oraz wlasnie bezawaryjnos jest to IMHO warte zastanowienia.

--
Pozdrawiam - Darek.