Odp: Excel - zlikwidować autoformatowanie dat

Autor: Maciej Wyczawski (mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 13:03:32 MET

Użytkownik MareK <rusnak_at_kbm.mt.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:01bf8423$7acc62c0$a3129e9d_at_PC18_163.kbm.mt.polsl.gliwice.pl...
> Proszę o pomoc w globalnym zlikwidowaniu automatycznego formatowania
> wpsywanych przeze mnie danych typu:
> 1-4
> 2/3
> Są one oczywiście przez Excel zamieniane na daty.
> Nie mogę każdej takiej komórki indywidualnie zamieniać na tekstową, nie
> mogę całego arkusza zmienićna tekstowy.

Przy tych założeniach, nie da się.

> Potrzebuję tylko wyłączyć zamianę tekstu na daty.

Wcale ci nie zamienia tekstu na datę tylko wartość na datę. Potrzeba by było
sprawić aby znaków "/" i "-" nie traktował jako separatorów daty. Choćby się
to udało to za jakiś czas byś napisał: jak wstawić datę.
Zrób tak jak radzi KoVal, chyba najrozsądniejsze rozwiązanie.

 ==         MACIEK           ==
 ==  mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl  ==