Win98 o co mu chodzi !!!

Autor: Sebastian Skrzynecki (demorion_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 13:00:52 MET

Czesc

Ledwo co pozbylem sie problemu z karta S3 (S3 + Builder 4.0 + akceleracja
= zwis), to po zainstalowniu sobie Win98 (drugie wydanie), gdy che
wylaczyc kompa (tzn. menu start, zamknij -> zamknij) pokazuje sie okno
"zamykanie
systemu" i komp sie zawiesza. Dodam, ze plik "tada" nie jest uszkodzony,
ASP raczej wporzadku, w bootlogu na koncu pluku mam EndTeraminate =User,
anie Kernel. No i wlasnie nie wiem o co mu chodzi.
Byc moze cos w biosie jest nie tak, ale tam opcja power managment jest
wlaczona!
aha, ostatnio przez przypadek wgralem domyslen ustawienia biosu i komp
przy starcie po wykryciu dysku i cd-romu dlugo czekal na wystartowanie
systemu, ale gdy zmienilem w IDE Sec./Slave gdzie wykrywany jest cd-rom
opcje (cos o przesylaniu danych ) na cos takiego PIO 4 wydaje sie ze jest
oki. Jest tam jeszcze jedna mozliwa rzecz do wybrania dosc dluga nazwa i
nie pamietam ale to wlasnie na niej tak dlugo "czekal".

Sebo