Re: Co kupic?

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 11:44:50 MET

Krzysztof Stachnik <kstachnik_at_cmdik.pan.pl> napisał:
> Kupilem S4 ale Diamond'a aby byl sensownej firmy, mam nowe drivery i
> wszystko jest, jak do tej pory OK. Jezeli cos sie zacznie sypac to i tak
> pewnie zadam pytanie grupie, a tak przy okazji jakos zaden Diamond u mnie
> nie szwankowal nigdy.

No to moje gratulacje... :) Podejrzewam, że po prostu wreszcie ukazały
się działające drivery do płyty i grafiki. Ja walczyłem z Creative
S4 i płytą zdaje się Gigabyte na ALI. Poddałem się. Ale teraz może
być lepiej. BTW dwa pytania:
1. Czy nie wiesza Ci się w AGP 2x?
2. Czy wreszcie są działające poprawnie i w miarę szybkie sterowniki
   OpenGL ICD do Savage'a?

> Krzysiek

Pozdrawiam,

--