Re: BF6,BE6II,P3B-f?Bardzo dlugie

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 10:59:45 MET

> plyte wybrac ale chyba juz zdecydowalem sie na
> BF6 pozatym ciagle na tej liscie przewijaja sie

I slusznie :)

> Jak glupiec myslalem ,ze wystarczy wziasc jakiegos
> CHIPa lub ENTERa wybrac sprzet z top10 i po klopocie

Tez slusznie piszesz, ze "jak glupiec" ;)

> CD-ROM :wlasciwie to nie mam faworyta wszystkie markowe
> sa tanie i dobre za ENTERem moge podac jakies
> przykladowe CyberDrive,Asus,Toshiba,LG wszystkie
> w cenie 250zl, predkosci 48x lub 50x

Powazny blad! W Enterze napisali, ze CyberDrive jest dobry? He, to juz
nawet nie jest smieszne....Z czytnikow dobre sa Teace, Plextory i
Kenwoody, reszta to wiekszy lub mniejszy chlam.

> Opcjonalnie :drukarka HP610C (tania i do domu zupelnie
> wystarczajaca)lub 710C

Nie lepiej jakis Epson? Duzo lepiej drukuja i sprawiaja mniej problemow.

> Procesor:jak sie uda to jeszcze 366Celeron ogolnie
> jak najslabszy taniej i lepiej sie podkreca.

Jesli PPGA to warto poszukac dobrej slocketki - MSI, Asus, Soltek.

> Na koncu -mimo wszystko-chcialbym poznac odpowiedz na pytanie
> Co wybrac: BF6,BE6-II,P3B-F?

Pewnie ktos na mnie naskoczy, ale co mi tam - bralbym bez wahania BF6.

> Krzysztof

Chektor
.Wojciech.Giersz..(Y2K Passed)......................Voice.+48-(0)32-2312060..
....chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl....chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl.
............." Wyjdz z domu. Idz na balkon "..( (c) Garfield )..............