Re: Jak wgrać mniejszy BIOS?

Autor: Zmechu (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 10:23:23 MET

>Ja mam AMI, a AWDFLASH chyba nie do tego BIOS'u.
do tego, do tego. uniflash jest programem i do AMI, i do Award.

>Uniflash (różne wersje) przy próbie startu daje komunikat "Runtime
error 200
>at
>0DA6:0091.
... ha, celeronek albo PII/PIII na pokładzie :-). Starsze programy pod
DOS nie działają na szybszym sprzęcie. Proponuję udać się na WWW
UniFlash-a, tam powinna być wersja odporna na RE200. Ew. ściągnąć
stamtąd żródła (free). Można też powyłączć w BIOS-ie wszystkie cache
(video,bios, internal, cpu) aby zmiejszyć wydajność kompa.
Of course można też użyć patcha na RE200, ale w przypadku programu do
zapisu BIOS-u lekko bym się lękał takiej ingerencji....
Pozdrawiam
Artur

--
Zmień image swojego BIOS-u: EPACoder na www.bios.z.pl