Re: Odp: Abit BE6, i dyski UDMA66 - czyzby problemy?

Autor: Piotr Krukowiecki II UJ (krukowie_at_elf.ii.uj.edu.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 09:24:40 MET

Marcin Lipski <mlipski_at_sol.put.poznan.pl> wrote:
> NU nie nadaje sie do dysków ATA66/HPT366 Abita na plycie BE6.

Mam BE6-I, Quantum Fireball 8.4CR i zainstalowanego NU 4.x.
Jedyny problem jaki mialem to rzadkie zawieszanie komputera tuz
przed koncem uruchamiania Win98 (tzn. jak juz uruchamial programy z
autostartu itp.). Jednak od zmiany sterownikow do HPT na 1.22 (jakis
tydzien temu) wszysko jest ok. Jesli sie wywali to zmienie z powrotem
na U33. Problemow z NU nie stwierdzilem...

--
Piotrek