=Co sie stalo?=

Autor: Krzysiek (krzysztof_at_dzik.w.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 01:55:59 MET

Panowie blagam o pomoc,moj problem jest dosc niecodzienny ,
jestem podpiety do stalego lacza (w sumie tylko 128 kb/s ale
zawsze cos :)) )i jak probuje sciagnac z internetu z jakiegos
serwera ftp, mp3 to pojawia mi sie komunikat "550 permision denied",
myslalem ze ten problem dotyczy tylko jednego serwera ale niestety
na wszytskich jakich bylem pojawia mi sie ten sam
denerwujacy komunikat....,najdziwniejsze jest to ze jakis tydzien temu na
tych
serwerach wszystko bylo ok...!!!!
Z gory dziekuje za odpowiedz

Pozdrawiam