Re: BE6-II a myszka???

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 00:16:55 MET

Uzytkownik Sebastian Bala napisal:> witam

> bez instalowania sterownikow i programu obslugi (orgyninalnych zalaczonych z
> myszka) jest ok (mysz chodzi na sterowniku WINDY).
> zastanawia mnie czy po prostu sterowniki myszki lub program gryza sie z
> plyta czy tez rozwalony jest port PS/2.
> jesli ktos moglby cos na ten temat napisac i cos poradzic to poprosze

Na roznych plytach z ta myszka chodzilem i nigdy nie bylo problemow.
Ostatnio na BE6-II.
Z tym, ze najpierw mialem zainstalowana myszke,
potem instalowalem plyte.
Nie pamietam juz, czy te sterowniki na ktorych to u mnie biega
sa z Windy czy z plytki instalacyjnej myszki, w kazdym badz razie
myszka w Menadzerze figuruje jako PS 2 Wheel Mouse V 5.2,
dostawca sterownikow A4Tech CO,Ltd. wersja 1.0.000

Pozdrowienia

 Józek