Re: Do !@$$%##Q!^

Autor: Krzysztof Staruch (krzychoo_at_torun.pdi.net)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 23:14:18 MET

>Jasna cholera, kupilem sobie za ciezko zarobione pieniazki GeForca
>(Anihilator Pro) i co sie okazalo ? Ze moja plyta (SOYO SY-6VBA 133)
>obsluguje AGP v.1.0. Da sie cos z tym zrobic, czy juz moge sie wieszac?

     A jednak wedlug informacji na pudelku powinno dzialac ... To co omze
byc nie tak? Choroba, przy wloczonym T&L na ekren nechodza jakies tekstury,
czy co, a przy wylaczonym dziwnie zmieniaja sie kolory. Czasem przy
wychodzeniu z innych rozdzielczosci robi sie totalna kaszana i wogule jestem
niezle wk@%$^^#. Sterowniki mam najnowsze (z lutego), PIII 500_at_666 128 RAM
SB Live Value no i ta plyta SOYO. Choroba, pomozcie, prosze...

krzychoo_at_torun.pdi.net