Re: BE6 II i Celeron 400

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 23:25:04 MET

Uzytkownik Patryk napisal:

> studiuje fizyke i potrafie orroznic stopnie F od C !!!!!!!!!!!!

Ciekawi mnie, czym je rozrozniasz, lokciem czy jezykiem ?
A nie znasz slawnego powiedzenia "Masz goraczke, stlucz termometr!" ?

I juz na troche powazniej; co i rusz slysze ze na tej plycie
strasznie sie procki grzeja. Moze tylko te na magistrali 100?
Ja mam Celerona 466, przejsciowo byl ciut podkrecony na 525
i zawsze doslownie letni, prawie zimny !

Pozdrowienia

 Józek