Re: Windows 2k i NTFS

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 15:46:18 MET

"Sivy" <sivy_at_polbox.com> wrote in message news as follows:
> Mam taki roblem a mianowicie
> Mam dysk z NTFS i widows 98 z FAT32 niewidzi plików z mojego dysku a musze
> coœ przegrać na dysk kumpla niewiem co zrobić niechce instalować win98 i
> fat32
> Moze jest jakiœ program
> pomużcie !!!

co najwyzej mozna pomoc :))
Rozumiem, ze sytucja jest taka
(choc mocno sie trzeba wczytywac w twoj post)
1. Twoj komp - Win2000 na NTFS
2. Kolegi - Win98 na FAT32

Proponowane rozwiazania:
1. Przynies dysk kumpla do siebie
2. Zainstaluj na kompie kumpla
programik NTFS for Windows 98
http://www.sysinternals.com/ntfs98.htm
wersja read-only.
3. Postaw u niego NT :))
4. Utworz lub przekonwertuj na swoim dysku,o ile to mozliwe,
jakas partycje na FAT16/FAT32 i przekopiuj tam dane i biegnij
z tym do kumpla

Roger