Drukarka Canon BJC-4300 fiksuje

Autor: Martin (martinrak_at_polmail.com)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 15:09:39 MET

Kupiłem sobie drukarkę, jak w tytule. Fajnie było, ale do czasu (no prawie
rok). Za którymś włączeniem i wydrukiem okazało się, że na kartce obok
tekstu (albo na początku albo na końcu każdej linii - zamiennie) drukują się
cienkie
pionowe linie. Nie tylko na wydrukach z tekstem, ale też przy rysunkach.
Niby nic, ale jednak przeszkadza :-(
Nie jest to wina driverów, gdyż dzieje się to zarówno pod dosem, win95,
win98, jak i RedHatem 6.0. i 6.1. Podłączałem ją także do innych sprzętów.
Nic, dalej to samo. Zapytałem "fachowego" serwisu Canona przez net, jednak
jak to zwykle nie raczyli (i pewnie już nie raczą) mi odpowiedzieć.
Sprzedawca drukarki łaskawie powiedział mi, że winna jest głowica, na którą
nie ma gwarancji i trzeba ją wymienić. No fajnie, ale cała głowica kosztuje
1/3 ceny całej drukarki :-((
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem, czy rzeczywiście winna jest tu
głowica tego Canona?

        Pozdrowiam
            Martin