Odp: ATREND 6230 - nieudany upgrade BIOS

Autor: bobo (radzymin_at_priv7.onet.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 12:12:55 MET

> Mam plytke gl. ATREND 6230 z wersja BIOS 1.0.4, ostatnio zobaczylem na
> stronie producenta nowszy BIOS wersja 1.1.12a no i podkusilo mnie.

Mam taką samą płytę główną i u mnie aktualizacja BIOS-u
przebiegła bez zakłóceń. Nowy Bios to między innymi:

 Support for Intel Pentium III Coppermine CPU
To support S.M.A.R.T. Hard Disk function
o change the message from the original "UDMA 2" to "UDMA 33" ,
 when using UDMA 33 Hard Disk .

Przed zamianą BIOSU zawsze wcześniej oglądam go programem
MODBIN77.EXE jeżeli plik z BIOS-em jest uszkodzony nie
można go wczytać do w/w programu.

Pozdrawiam
Bobo