Kręcenie Celerona

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 12:50:26 MET

Witam !!!

O przetaktowywaniu Celerona dotychczas wiedziałem
tylko teortetycznie ...
Kupiłem Celerona 433, Abita BE6_II, potężny radiator itp.

W Soft Menu ustawiłem FSB na 75 - ok., sprzęt ruszył.
Sprawdzam temperaturę procesora - prawie nie skoczyła
(mam dobre odczyty temperatury - sprawdzałem to na programach
typu "Rain").
Gdy włączyłem 3D Mark2K, to w połowie testu się zawiesił (ale przy
czytaniu danych z dysku twardego a nie przy teście).
Po przebootowaniu systemu okazało się, że wysypał się Windows a
w szczególności FAT (same 'losty' i 'crossy').
Dysk główny "chodzi" sam na 1 IDE (UDMA33 Segate 3,2GB).
Na 2 IDE jest CD i Segate 850MB (PIO 4).
I tu moje pytania
-czy przy 75 FSB muszę już dać na 1/3 PCI/FSB ???
Płyta dopiero przy ok. 82 FSB proponuje więkdzy dzielnik.
-czy AGP też już muszę zmniejszyć (TNT2 M64), czy dopiero przy 100 ?
-czy podnieść napięcie o 0,1V ?

ps. Zwrócił ktoś uwagę, że BIOS tej płyty umożliwia 200MHz FSB ??
Czy (teoretycznie - przy lodówce) jakiś procesor by przynajmniej ruszył ?

pozdrowienia,

--
DooMiniK