Re: Abit BE6, i dyski UDMA66 - czyzby problemy?

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 10:46:05 MET

Michal Tarasiejski wrote:

> Witajcie,
> posiadam w/w plyte wraz z dyskiem Fujitsu 20GB (5400 obr/min).
> Dysk mialem podlaczony do kanalu UDMA33

kurcze musze cie zmartwic bo ja sie spotkalem z podobnym problemem (tyle
ze dysk byl 8,6) i niestety po przelaczeniu go na ATA 66 bios (wersja NX
wtedy byla najnowsza) w ogole nie widzial partycji extended, jedynym
rozwiazaniem byla ponowne spartycjonowanie, wtedy wszystko zaczelo
dzialac dobrze, teraz po zmainie biosu na PL wszystko jast oki, jest to
wina dysku bo ja u siebie w chacie mam w na tej samej plycje IBM i
wszystko dziala super niezaleznie od ustawienia dysku i wersji biosu
poz.