off topic: Jak zainstalować 2 k. dzwiękowe

Autor: Łukasz Walec (lukwal_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 10:38:07 MET

Cze, sorry ze nie na temat ale normalnie dostaje frustracji :)
Chce zainstalowac pod windą 98 dwie k. dz.:
Aztech 2316R i AD 1815 obie na ISA :)))

Instlowałem na 1001 możliwych sposobów, wyłączanie obsługi MIDI, windows
sound system itp. Zmieniałem DMA, IRQ, i zasaoby I/O, wszystko na nic :(
Jedyny sukces to taki że jeden raz system widział obie :))). Najlepsze jest
to w konfiguracji pisze że wszystko jest OK, żadnych konfliktów. Ale jak
chcę zobaczyć coś w ustawieniach Panel sterowania -> Multimedia to od razu
wyskakuje N Crash guard i zamyka okno :((

Ludzie pomóżcie bo chyba połamię te karty ze złości!

Konfiguracja:
AZTECH:
I/O 0240-024F
I/O 0388-038B
I/O 0530-0537
IRQ 05
IRQ 10
DMA 01
DMA 00

ANALOG DEVICES:
I/O 0220-022F
I/O 0388-038B
IRQ 07
DMA 03
I/O 0120-012F

Jest mi to bardzo potrzebne, plleeeeeez!!!!!!!

pozdro
Łukasz
root_at_real.prv.pl
www.real.prv.pl