Re: Seagate - best of all czy tylko pozory ???????????

Autor: Łukasz Wesołowski (admin12_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 08:40:35 MET

Ja mam starego seagate 1.2gb i nie narzekam.Z pewnoscia nie kupie juz nigdzy
wiecej szajsa Caviara.A najbardziej mnie irytuje
fałszywe hasło reklamowe: "Caviar.Accept only the finest".
Z tego co mi sie wydaje to mimo wszystko seagate mniej sie
grzeje niz moj caviar 3.2.tak btw to najbardziej dogrzewajace czesc mojego
peceta.Pozdrowienia dla grupy.