Odp: BIOS - czy mi ktoś wyjaśni?

Autor: wicio (wicio_at_lublin.cc)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 08:02:01 MET

Użytkownik Edi <krakus29_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:89da97$r4q$1_at_sunflower.man.poznan.pl...
> Nie wiem jak bedzie w twoim przypadku ale w moim zeby zrobic update
biosu
> musialem przestawic zworke (Enable/disable update bios) na plycie
glownej [...]

    W dokumentacji do mojej płyty nie ma takiej zworki.
Na płycie też nie mogłem nic dopasować.
    Szkoda, bo sądzę, że płyta z taką zworką zabezpiecza przed niektórymi
wirusami np.: czarnobyl.

================================
Użytkownik Slawek Owoc <slawek_at_ds13.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:89db1t$abu$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...

> nastepnym razem przeczytaj readme.txt dolaczone do Twojego flashera.

Flasher był "goły". Jest krótki tekst na stronie producenta.

> Prawdopodobnie chodzi o Load bios default w biosie [...]

Po update'cie zworką wyczyściłem CMOS, tak jak zaleca produc. płyty
Load bios default zrobiłem, bo restart by dale nie poszedł.

Jakiś nowy BIOS jednak się zapisał - dopiero teraz zauważyłem, że
poprzedni
był: Version 03.30, Date 15.07.95 teraz jest:
Version 04.12, Date 15.07.95
Dlaczego data BIOS'u jest nie zmieniona. Może BIOS uaktualnił się
tylko częściowo?
Dlaczego Sandra nadal pisze "masz stary BIOS". Czemu pisze, że brak
jakiegoś SMBIOS/DMI i że należy aktualizować BIOS.

--
wicio_at_lublin.cc