Odp: Dysk 20GB - brac Baracuda'e?

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 03:10:28 MET

Mam dwie Barracudy EIDE 20GB:
Jedną na stałe, drugą w kieszeni.
Obie biegają na UDMA (ta w szufladzie
na całej długości ma zwykły kabel)
i jest OK, tyle, że prędkośc jest raczej słaba:
około 2.2 MB na sekundę z zegarkiem w ręku przy
około 243 MB pliku. Z większymi plikami i z ich większą
ilością jest dużo gorzej... :( Ten w szufladzie się ,,trochę" grzeje,
ale jakoś nie protestuje. :)

LC.
Użytkownik JeRRy <jerry_at_timsi.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:387a489f$1_at_news.vogel.pl...