Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 02:21:05 MET

On Mon, 28 Feb 2000 10:37:14 GMT, Wojciech Puchar <wojtek_at_from.pl>
wrote:

>ludzkie oko jest w stanie rozroznic max 25 klatek na sekunde
>nadmiar ponad to nie ma sensu - ale w tych grach i przy 100 bedzie
>ni9eplynnie bo choc jet 100fps to kompletnie nie w fazie z odswiarzaniem
>monitora
:-) Te 100fps napisalem raczej z przekory.
Jesli zas chodzi o roznice miedzy 25 a 50fps to jest ona doskonale
widoczna w grach fpp (or jestem ja jestem jakis alien).
Co do synchronizacji to wystarczy wlaczyc opcje Vait for VBlank we
wlasciwisciach karty graficznej (predkosc troche spadnie, ale jak
bedzie 90 zamiast 100 to chyba trudno bedzi zuwazyc ;-)

Pozdrawiam
GLide