Re: program do broszur

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 00:01:53 MET

Kacperczak <kacpra_at_poczta.onet.pl> w artykule
news:89e33s$stv$1_at_druid.ceti.com.pl pisze...

> eeh, nie Abode tylko Adobe, nie Press, tylko XPress (ale niech będzie że
> literówki ;>)
>
> tak czy inaczej - wysoko każesz mierzyc!
> po co gościowi indesign za 2,5 tysiąca czy 2 razy droższy quark??
>
> fakt, wszystko zależy od tego jak rozumieć słowo "broszury", ale o ile
tylko
> nie będzie tam masy tekstu, zaś pojedyncza broszura będzie się zawierać
na
> 1-2 stronach, to w zupełności wystarczy corel - od wersji 7 wzwyż (ja
bym
> [...]
Może też być Corel Print House AFAIR (gdzieś coś takiego widziałem i chyba
było bardziej specjalizowane w kierunku broszur, ale głowy nie dam, nie
pracowałem na tym). No i jeszcze Ms Publisher.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl